Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Viikkojen saldoa

Heippa kaikille ja kiitos kun olette kommentoineet ja käyneet sivuillani, olen ollut kyllä aika saamaton, kun on nuo Satun lapsetkin hoidossa pari.kolme päivää viikossa. Yläkuvassa on pari myssyä jotka tein itselleni, sitten nuo punaiset Olga-sukat on myös minulle. Toiset valkoiset on Meimille ja toiset lähetän serkkupojan leskelle Helsinkiin, vähän lämmittämään koleina iltoina. Maikolille tein myös sukat ja lapaset.Saan kyllä tehtyä käsitöitä vaikka lapset ovatkin, mutta kun on nuo kädet niin huonossa kunnossa välillä ja tuo fibromyalgiakin vaivaa näillä ilmoilla tosi paljon, sitten varmaan on vähän tuota laiskuuttakin, mutta olen kyllä antanut itselleni luvan jo vähän laiskotellakin. Olen myös sitä mieltä että lapset muistavat kyllä paremmin sen kun mummu oli heidän kanssaan tai oliko aina niin paikat tiptop siivottu. Paula kävi meillä viikolla ja toi mulle "koukutus" koukun ja nyt olen jäänyt koukkuamiseen koukkuun, laitan sit kuvan kun olen saanut nuo eka lapaset valmiiksi.
Kiitos Paula.
Huomenna on taas jännä päivä kun Ossilla on syöpä kontrolli, toivottavasti tieto on hyvää. On kyllä laihtunut, mutta varmaan on tuo lenkkeily osa syynä, mitä nyt Sohvin kanssa tekee, toisinaan kolmekin kertaa päivässä, muutaman kilometrin. On tuo meidän Sohvi kyllä niin ihana, nukkuu ja tuhisee mun vieressä. Joka aamu istuu sohvan kulmalla ikkunan edessä ja odottaa koska lapset tulee, sit tulee pettymys kun ne ei joka aamu tulekkaan.
Odotan hienoja pakkas päiviä jotta nuo paikatkin olis vähän paremmassa kunnossa.
Tulipa tähän tätä sepustusta vähän laidasta laitaan.
Toivotan kaikille oikein hyvää alkavaa viikkoa ja hyviä vointeja.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti